söndag, november 26, 2006

En ny skolvecka vankas...

Det känns så juligt att skriva vankas och det verkar som att hela Svreige har fått julfeeling... Inte jag dock, inte riktigt än... Anledningen är den att jag har nog några av mina jobbigaste veckor framför mig! Dels vanlig undervisning men plus detta ska ett luciatåg ros i land och en julkonsert till julavslutningen... Känns lite svettigt om jag ska vara ärlig! Min sommaravslutning blev full katastrof så jag skulle hemskt gärna göra bra infrån mig... If you know what I mean Jellybean!?

Så nu har jag fått skriva av mig lite...
Wish me luck, I'm sure gonna need it!

Fridens liljor!

2 kommentarer:

TvillingTur sa...

inför sommaravslutningen var du ju grön... nu är du en rutinerad musiklärarman som fixar en sån här sak gallant. lycka till vännen. tror på dig.

Anonym sa...

No sweat Chris... Det går grymt! Sedan finns det ju ett avstånd mellan "att göra bra ifrån sig" och att gemene man( också ett kul uttryck!)ska vara "nöjda"... Det avståndet är väl inte ditt ansvar... kanske...

Blir det ngn badminton på tisdag eller? Jag är sjukt laddad!