lördag, november 11, 2006

Hur gick det då?

Jo, det ska jag berätta för er... Jag lyckades faktiskt vinna hela rasket! Vi var 8 från början och tillslut var det bara jag, Tobbe (Textob) och Martin Tufvesson kvar. Tobbe rök efter att ha varit "shortstacked" ett tag, sen gick det ganska snabbt faktiskt när det var "heads up". 3 händer sen blev jag 640 kr rikare, som jag förstås gav till välgörenhet, ehh ja... En viss portion tur och en annan portion skicklighet gjorde denna torsdagskväll lite mer speciell än den kunde varit!

Fredagskvällen tillbringades hos Rebecka Dahlqvist tillsammans med Helena, Mårten (golvpuka) och Elin Andersson. Vi såg Cissi åka ur Idol 2006, vilket kanske inte var någon större skräll och hamnade i en mycket intressant diskussion om relationer och dess utveckling om en part åker ut i världen och den andra stannar kvar och ett distansförhållande blir ett faktum... Det hela toppades med en kvällspromenad och en pratstund med en förfriskad Pelle Holmberg utanför Mårtens port.

Allstå allt man kan begära av en fredagskväll!

Auf Wiedersehn meine freunden!

Inga kommentarer: