tisdag, december 05, 2006

Nu är jag tillbaks!

Så smått i alla fall... Idel fina ord har fått mig att sätta mig framför datorn och med en helt ny syn på blogglivet framföra mina smått onödiga åsikter! Och en av anledningarna till detta är 2006-års Bragdguldsvinnare. Anja Pärson. Jag känner att det är ett litet kompensationspris för att hon inte fick det 2005 när hon verkligen skulle få det... Nej, sorry Anja! Jag tycker att kronorna de tre skulle fått det i år. Att vinna OS-guld i hockey och sedan toppa det med ett VM-guld är lite större för mig! Fast jag vet inte förresten. Det fanns ett par heta kandidater: curlingdamerna, Tre Kronor, Ravis kvalplats upp till 6:an, ja lista kan bli lång! Ahh, jag vet inte! Skönt att man inte är med i den juryn. Så varsågoda till ett totalt intetsägande blogginlägg utan någon punchline. Fasen vad det är skönt att vara tillbaka! High five på er alla!

Paddeli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

härligt! du ska veta att det jag gör när jag hinner sitta en stund vid datorn är att titta in här. livet som mamma är ganska omtumlande. hade nog en lite romantiserad bild av mammalivet. trodde dom små liven bara åt o sov... ack vad fel jag hade. men roligt är det! vi ses vännen! massa kramar!

TvillingTur sa...

tadaaa! ...jag har inte sagt, skrivit eller gjort nåt åt saken. men jag har kollat in din blog var dag under uppehållet just för att uppleva detta ögonblick. klart grabben ska blogga. vad kan det göra med lite små funderingar utskickade i zyberspace nån gång då o då. o föresten har jag funderat på det där med fyndigheter. finns ju inget som säger att saker måste vara fyndiga. det känns som det råder nån slags fyndighetshysteri nu för tiden. ibland kan det väl va gott att bara säga nåt man tänker, tycker eller vill berätta. fyndigt eller ej?