tisdag, juli 24, 2007

Xpert Eleven..


Ja, vad ska man säga? För er som inte vet vad detta är för något ska jag berätta lite kort..
Xpert Eleven är en hemsida (http://www.xperteleven.com/) där man kan vara manager över ett fiktivt fotbollslag. Jag som manager möter andra "lag" som ingår i samma liga. Här kan man träna sina spelare, köpa spelare, fultricksa sina motståndare, lägga in pressmeddelanden och mycket mycket annat..

I vår liga, med det fantastiska namnet ReKå Böven, finns det kompisar, kompisars kompisar och kompisars släktingar. Och vi möts. Och tykar varandra. Och peppar varandra (ibland). Och jag går inför det. Precis som många andra.

Jag måste säga att mina helheltskänslor för detta tidsfördriv är blandade. För tid tar det, det är helt klart! Problemet är att jag går inför det, som sagt, kanske lite för mycket.. Väldigt typiskt mig! Men kul är det.. Så ja, vad ville jag få sagt med detta då? Inte så mycket. Mer än att fotboll är great. I alla dess former. Framför en datorskärm, i TV-soffan eller ute på planen. Dock självklart roligast ute på planen, spelandes på riktigt!

Så in och starta ditt eget lag nu så kanske vi möts nån gång mellan alla ettor och tvåor. Eller ska jag skita i det och lägga min tid på något vettigt? Förmodligen inte men jag kanske får sova på saken. Sa jag förresten att att det var jäkligt kul? Tänkte väl det..

Forza Limpistol IF!

1 kommentar:

TvillingTur sa...

Grattis till segern i tisdags. Det var som sagt bara en tidsfråga när förlustnollebubblan skulle spricka. Spännande nu. Grymt kul detta. Hogatjaga hogatjaga All In BK.

-tobias