fredag, oktober 19, 2007

Det säger bara sviss..

..på mammas jobb men nu även på Kristianstadsgatan.. Bredbandet är upphottat till 8 Mbit per sekund. Och det märks skillnad, det måste jag säga!

Imorgon bär det iväg till Österlen för att avsluta 2007-års Ravisäsong med en så kallad fest. Eller kalas. Baluns. Party. Tillställning. Bjudning. Zwyck. Galej. Gille. Skiva. Partaj. Nån som kan nåt mer? Hur som heslt. Det ska bli mycket kul att bara få frossa i resultat, finter, interna skytteligor, passningsligor och massa annat med likasinnade. Och så lite mat och dryck förstås.. Kul, förstås!

Biljetterna till HIFs UEFA-cupspel är inköpta. Kunde tyvärr bara stötta våra rödablåa hjältar en av två hemmamatcher eftersom jag ska bege mig ner mot varmare breddgrader när den första spelas. Sånt är livet. När jag surfade runt på min supersnabba, nya bredband hittade jag en tävling (http://www.hif.se/tavling) på HIFs hemsida. Man skulle rösta på sin favoritmatchaffisch. Jag tycker att HIFs matchaffischer är rättså roliga och ibland riktigt fyndiga. Vill du se alla kan du gå in på länken ovan. Här kommer några av mina favoriter (tryck på bilderna så blir dom större):

Sådär lite lagom oförargerliga som jag ju gillar. Förresten Mårten, är det inte målis-Daniel som har smygit på sig lederhosen och tyrolerhatt på den här sista bilden? eller är det jag som ser helt tokigt?


TLC..

The Gambian Countdown: 6 dagar

Inga kommentarer: