söndag, januari 25, 2009

"Quote Christian Walz"

När jag i vanlig ordning satt en sväng framför datorn. Och i vanlig ordning satt lyssnade på musik. I vanlig ordning ifrån det fantastiska programmet 'Spotify'. Då hittade jag i vanlig ordning en hel del bra musik. Idag föll valet på Mr Walz. Christian Walz. Och hans nya hit. 'What's Your Name'. Då hittade jag en grymt bra lajn som bara helt apropå hade letat sig in i låten. Det är alltså inte titeln eller nåt sånt. Bara sådär första raden i andra versen.

'I'm no Flintstone, but I make your bed rock'

Så grymt bra! Och genomtänkt. Och lite ordvitsigt sådär. Ja det gjorde min kväll. Inte så svårroad med andra ord.

Tjoho..

Ps. Sverige vann visst VM i bandy idag också. Stort. Ungefär lika stort som att vi vann vår inomhusfotbollsmatch på Parkmöllan. Och ungefär lika många länder som tävlar i den här 'hittepåsporten' som vi var lag på planen. Sverige, Ryssland, Sverige, Ryssland, Sverige, Ryssland. Men visst är det kul at vara bäst i världen. Som jag råkar vara på att slita bromsbelägg. Eller vad säger du farsan? Kram! Ds.

Inga kommentarer: