måndag, mars 12, 2007

Löpning, jobb, fotbollsträning och väldigt lite Ulf Elfving...

Morgonjogging är underskattad må jag säga...
Att jobba är väl ett nödvändigt ont men ganska kul också måste jag säga! Har kommit väl in på Killebäckskolan. Känns bra!
Fotbollsträning är kanon... Fotboll är kanon! Sport är kanon! Träningen var med Barrikaden idag för jag orkade inte åka till Vitaby men på onsdag bär det iväg till Österlen för att röra på dom lurviga... En parentes var att både min och Tommy Wallströms kedja hoppade på cykeln strax innan vi skulle åka till träningen. Jag fick på min men inte Tommy så han fick "hanka" på mig och Johan Hemmingsson. Inte helt ofta man hankar nuförtiden... Det var allt för idag! Imorgon tror jag att jag ska lägga in lite roliga videos. Pablo Fransisco och Lee Evans trio tror jag bestämt! Kul, förstås! Och tre flaskor rött! Mmm, gott!

Ja det fick bli ett sånt blogginlägg idag... Ta hand om sig!

Inga kommentarer: