söndag, april 15, 2007

Helgen!

Den började med ett besök hos min kompis Lotta i Hanaskog på fredagen. Mat, promenad med fantastiska schäferboxern Elsa och film. Mycket trevligt!

På lördagen spelade Ravi seriepremiär mot Klasaröd (tippade undre halva) och vann med 3-1. Helt okej insats från min sida, inte mer... Efter detta bar det iväg till Malmö igen och helgens höjdpunkt. SMASK! Det blev en helgjuten kväll med två självklara vinnare i mina ögon. David Hornwall eller "Glenn Glans" som han kallades för kvällen tog hem hela patrasket med sin låt "Får jag bjuda på en kaffe?", tvåa kom Duo Jag med låten Jag och Du. Denna duo innehöll två siamesiska tvillingar där en av dom var nöjd med livet som det var medans den andre vill något annat. Per Svensson och Lukas Elgmo gjorde ett fantastiskt jobb! Grattis alla tre!
Kvällen toppades med att Tobbe messade "SM-guld!" och jag förstod att MODO hade varit i farten och lyckats knipa den fjärde matchen. Kul tycker jag! Grattis till er med!

Söndagen skall börja med en skön vårjoggingtur i parken för att fortsätta med ett litet sång-gig och toppas med en lugn och trevlig TV-kväll i soffan! Vilken full ära-helg asså... Det visas ju på hur jag har överanvänt uttropstecken i detta inlägg också men så får det vara!

Fridens!

Inga kommentarer: