söndag, maj 06, 2007

Tack...

Tobbe, Mårten, Ola, Chrille, Alex, Per, Lasse, Hannes, Daniel, Baggis och Christian.
För en av dom bästa dagarna i mitt liv!

*Frukost (Folkets Park gott och en fin uppstart)
*Stadshäng med musik- och videoinslag (kul och lite pinsamt, men jag kände att jag gav allt)
*Curling (fruktansvärt roligt och svårt i början)
*Mat (gott)
*Fotbollsgolf (roligt och lite tursamt från min sida)
*Mat (pizza från Siciliana, uhrmhmhm...)
*Film och godis (Little miss Sunshine)
*Paddy's (en bra avslutning plus härlig kvällspromenad)

Ja, det har verkligen varit fantastiskt! Och jag känner mig verkligen rörd och stolt över att ha så fina vänner. Ni är verkligen speciella för mig och jag tycker otroligt mycket om er alla! Tack, tack, tack för att ni har förgyllt min helg och gett mig en dag som jag kommer att komma ihåg resten av mitt liv...

Stor kram på er alla och en puss i aningen (om ni har någon)!

Inga kommentarer: