onsdag, oktober 10, 2007

Lite trögstartad just nu känner jag..

Av lite olika anledningar har jag inte varit så happy under början av den gångna veckan. Och har därför inte känt för att skriva till er, mina kära ettor och nollor-vänner! Jag har dock inte glömt er men har lite svårt att just nu hitta inspiration.

Idag åkte bror min med bandet Clark till USA för att lira lite musik och ha det allmänt kul! Lycka till grabs och kör hårt! Det är ni bra på..

Imorgon är det dagiskonsert på skolan och det ska sjungas allt ifrån "Sillen" i reggaeversion till "Lille katt" i bluesrock. Blir säkert grymt. Ni är så duktiga så. Jag är stolt över er alla!

Ni som undrar över svaret på omröstningen så kommer svaret här:
Bröderna Olsen (Brødrene Olsen, The Olsen Brothers) är en dansk musikgrupp bestående av bröderna Jørgen (född 1950) och Noller (egentligen Niels, född 1954) Olsen. I Sverige blev de kända bland de breda massorna i och med att de vann Eurovisionsschlagerfestivalen år 2000 (i Stockholm) med låten "Fly on the Wings of Love" (originaltitel "Smuk som et stjerneskud").

Rätt svar är alltså: 2 st! Så grattis ni sju stycken som hade rätt.. Bra gjort!

Take care!

Inga kommentarer: